FANDOM

Wreckerzy (czyt. Rekerzy) (ang. Wreckers) to drużyna Autobotów, które były w większości mechanikami, którzy mimo to byli bardzo dobrymi żołnierzami. Członkami drużyny byli Hound, Leadfoot, Topspin, Roadbuster.

CharakterystykaEdytuj

Charakterystyczne dla Wreckerów jest to, że walczą w niezwykle brutalny i skuteczny sposób. Dzięki swojemu doswiadczeniu i szkoleniu są niezwykle groźnymi przeciwnikami. Nawet w pojedynkę są sporym zagrożeniem dla oddziałów Deceptikonów czy KSI-botów. Widać to w bitwie o Szanghaj gdy Hound sam walczył z armią KSI-botów. Bardzo znana jest też brutalność Wreckerów. Dowodem na nią jest chociażby początek bitwy o Chicago gdy Topspin, Roadbuster i Leadfoot rozszarpali jedną z protoform na kawałki.

HistoriaEdytuj

Wreckerzy najprawdopodobniej uczestniczyli w wojnie na Cybertronie, w trakcie której zostali rozproszeni na pojedyńcze grupy lub roboty. Jedna z takich grup (składali się na nią Roadbuster, Topspin, Leadfoot) uczestniczyła w bitwie o Chicago. Ten oddział odegrał sporą rolę bitwie gdyż gdy większość Autobotów trafiło do niewoli , a Optimus Prime zaplątał się w liny Wreckerzy uwolnili go, następnie Wreckerzy uczestniczyli w decydującej szarży na oddziały Shockwave'a zabijając Devcona. W ciągu pięciu lat po starciu Cmentarny Wiatr polował na niedobitki Autobotów i Deceptikonów w tym też na Wreckerów. Wiadomo, że w trakcie jednej z obław zginął Leadfoot. Los Topspina i Roadbustera jest nieznany. Prawdopodobnie zginęli. W tym czasie na Ziemię przybył m. in. Hound, który dołączył do Optimusa Prime'a. Pod jego dowództwem Wrecker walczył w potyczce w Chicago i bitwie o Szanghaj, z których wyszedł zwycięsko. Dalsze losy Wreckerów są nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki