FANDOM

1085590 1343383347175 full.jpg

Wheelie  - niewielki Dron pełniący funkcję infiltratora Decepikonów. Po przejściu na stronę Autobotów został ich pomocnikiem i swojego rodzaju maskotką drużyny.

CharakterystykaEdytuj

Wheelie był małym niebieskim robotem z czerwonymi oczami, jego wzrost wynosił około kilkudziesięciu centymetrów. Poruszał się na kółkach na swoich nogach, transformował się w niewielki zdalnie sterowany samochód-zabawkę. Za pomocą wbudowanych w siebie urządzeń mógł szpiegować ludzi, a dzięki swoim małym rozmiarom mógł w otoczeniu ludzi pozostać niezauważonym.

Podobnie jak wszystkie Drony, Wheelie miał pokraczną budowę ciała i nie przypominał rodzimych przedstawicieli swojej rasy. Był mały i zgarbiony, posiadał dość uproszczone rysy twarzy z dużymi oczami.

Wheelie nie był nigdy Deceptikonem, lecz jedynie ich drobnym pomocnikiem. Służył im głównie ze strachu oraz z braku innych perspektyw. Był tchórzliwy i słaby, jednak w wyniku zmiany światopoglądu przeszedł na stronę Autobotów i został ich oddanym pomocnikiem.

LosyEdytuj

Soundwave zastraszył tego małego Drona i nakazał mu infiltrować Mikaelę Banes. Wheeliemu niemal udało się wykraść dziewczynie odłamek Wszechiskry, jednak został złapany i uwięziony w przenośnym sejfie. W wyniku dalszych wydarzeń pomógł on bohaterom odczytać hieroglify Prime'ów i wskazał im Jetfire'a jako tłumacza.

W następnych latach pomagał on Autobotom i został zaangażowany w grupie NEST. Zaprzyjaźnił się z Brains'em - podobnym do siebie Dronem o dość nieprzyjemnym charakterze. Podczas Oblężenia Chicago dwa Drony przedostały się na pokład jednego ze statków wroga i poprzegryzały kable, powodując katastrofę wielkiego lotniskowca.

Przeżył i pojawi się w piątej części.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki