FANDOM

Watch-bot.jpg

Watch-bot na ręce Sama

Watchbot.jpg

Watch-bot (lub Watch-Out) – niewielkie cybertrojańskie zwierzę wykorzystywane przez Soundwave’a do szpiegowania ludzi.

CharakterystykaEdytuj

Watch-bot miał wygląd niewielkiego skorpiona transformującego się w zegarek. Miał nie więcej niż 30cm łącznej długości, trzy pary odnóży krocznych, okrągłe ciało oraz długi ogon zakończony podwójnym ostrzem. Miał też osiem par niewielkich odnóży wyrastających bo bokach ogona. Nie posiadał żadnego widocznego uzbrojenia.

Watch-bot posiadał zdolność częściowego kontrolowania ludzkiego systemu nerwowego. Znajdując się w postaci zegarka na ręce swojej ofiary, wbijał jej odnóża ogonowe w skórę. Te zaś mając kontakt z systemem nerwowym, zakłócały jego pracę i uniemożliwiały ofierze powiedzenie komukolwiek o obecności szpiega. W ten sposób skorpion mógł podsłuchiwać ważne rozmowy i przekazywać informacje swoim panom.

MisjeEdytuj

Soundwave początkowo umieścił watch-bota na ręce Jerrego Wang’a. Po jego śmierci skorpion powrócił do właściciela. Dylan na rozkaz Soundwave’a implikował go na rękę Sama Witwicky’ego, by dowiedzieć się, czy Autoboty planują kontratak. Po wystartowaniu Xantium watch-bot przekazał tą informację Starscream’owi, który ostrzelał rakietę. Po tym szpieg odczepił się i uciekł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki