FANDOM

Two-Head
TwoHead.png
Informacje
Frakcja KSI-Boty
Wielkość Około 7,3 m wzrostu
Alt-mode Nieznany
Uzbrojenie dwa ostrza naramienne
Zadania nadzorować przebieg powstania
Status prawdopodobnie żywy

Two-Head - robot stworzony przez ludzkich naukowców z Kinetic Solutions Incorporated, wzorowany na jednym z pokonanych przywódców Deceptikonów - Shockwave'ie.

Geneza

Two-Head był jednym z KSI-Botów - robotów wybudowanych przez ludzi w oparciu o cybertrońską technologię. Został zaprojektowany jako zmodyfikowana i ulepszona wersja Deceptikona Shockwave'a. Do jego stworzenia wykorzystano Transformium przetworzone ze szczątków poległych w Chicago Deceptikonów.

Charakterystyka

Na podstawie martwego ciała Shockwave'a naukowcy z firmy KSI zbudowali dwa nowe roboty o podobnym wyglądzie - Two-Head'y .Żaden z nich nie był "wskrzeszonym" Shockwave'm, lecz nową istotą, która dzięki zaimplikowanemu przez Galvatrona wirusowi zyskał własną świadomość i wolną wolę.

Wyglądał on podobnie do swojego pierwowzoru, jednak posiadał dwie głowy, a zamiast działa na ręce, był wyposażony w rozkładane ostrza na obu rękach. Różnił się również pewnymi detalami od Shockwave'a - w związku z posiadamymi dwoma głowami, jego korpus był nieco szerszy. Dwie głowy zapewniały mu większą żywotność - nawet po zniszczeniu jednej był w stanie dalej funkcjonować. Posiadał również zdolność nanotransformacji.

Misje

Brał udział w walkach w Hong-Kongu, gdzie został prawdopodobnie zniszczony przez Hound'a . Drugiego można zobaczyć pod koniec filmu . Nie wiadomo czy przeżył bitwę

Więcej z Fandomu

Losowa wiki