FANDOM

Trax
(205x246)px
Informacje
Frakcja KSI-Boty
Wielkość ok. 4m
Alt-mode samochody Chevrolet Trax
Uzbrojenie Działko plazmowe,ostrza
Status wszystkie martwe
Wzorowany na Roadbuster,Stinger

Trax - typ robotów bojowych stworzonych przez ludzkich naukowców z Kinetic Solutions Incorporated.

GenezaEdytuj

Trax był najliczniejszym typem robota spośród KSI-Botów - robotów wybudowanych przez ludzi w oparciu o cybertrońską technologię. Do jego stworzenia wykorzystano Transformium przetworzone ze szczątków poległych w Chicago Deceptikonów.

CharakterystykaEdytuj

Trax'y były średniej wielkości robotami produkowanymi masowo przez KSI. Transformowały się w szybkie, nowoczesne samochody marki Trax o różnych kolorach, czemu zawdzięczały swoją obiegową nazwę. Ich bronią były głównie karabiny i działka plazmowe oraz smukłe, podwójne ostrza używane w charakterze mieczy lub osłony przedramion. Budową ciała przypominały trochę Stingera, który stanowił rozbudowaną wersję tego modelu.

MisjeEdytuj

Traxy zostały przetransportowane do siedziby KSI nieopodal Hong-Kongu, gdzie trzymane były w specjalnym hangarze. Zbuntowany Galvatron zaraził je swoim wirusem, dzięki czemu mogły same sobą sterować i posiadły wolną wolę. W bitwie w Hong Kongu walczyły na ulicach, jeden Trax zestrzelił statek kosmiczny z Optimusem Prime. Większość tych robotów została zabita przez Hounda i Dinoboty, tylko Galvatron przetrwał bitwę.

GaleriaEdytuj

Ciekawostki

Traxy były odpowiednikami Vehiconów/Eradiconów w Transformers Prime,powstała nawet zabawka podobna do Traxa,lecz czarna,zmieniająca się w terenówkę Cementary Wind i nazwana"Vehicon".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki