FANDOM

Shang.jpg
Shanghai2.jpg
Shanghai3.jpg

Szanghaj (上海;) - największe miasto w Chinach, położone w delcie rzeki Jangcy przy wschodnim wybrzeżu Morza Wschodniochińskiego. Jedno z czterech miast wydzielonych Chińskiej Republiki Ludowej oraz najludniejsze miasto Chin.

Operacja NESTEdytuj

Szanghaj stał się miejscem potyczki pomiędzy oddziałem uderzeniowym NEST a dwoma Deceptikonami. Po wykryciu obecności dwóch kosmitów w jednej z dzielnic fabrycznych chińskie władze ewakuowały miejscową ludność pod pretekstem wycieku gazu.

Przybyły na miejsce oddział komandosów i Autobotów wspierany przez kilka śmigłowców zaczął przeszukiwać dzielnicę. Przy placu budowy namierzono dwa obce obiekty. Deceptikony rzuciły się do ucieczki, za nimi ruszyła obława przez opustoszałą dzielnicę. Pierwszy z nich, Sideways, został zabity podczas próby przedarcia się do innej części miasta. Drugi, kolosalny Demolishor, przełamał linię oporu i przedarł się do sąsiedniej dzielnicy. Pozabijał po drodze co najmniej kilkunastu cywili, ciskając samochodami i niszcząc wiadukt. Optimus dogonił go i strącił z mostu. Następnie dobił Deceptikona strzałem w głowę.

Ze względu na ogromną liczbę ofiar i zniszczeń, Barack Obama przydzielił do NEST’u nowego łącznika z Białym Domem, antypatycznego Theodora Galloway’a.

CiekawostkiEdytuj

Szanghaj w Google maps:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki