FANDOM

Strafe
StrafeProfile.png
Informacje
Frakcja Autoboty
Grupa Dinoboty
Wielkość ok. 20m rozpiętości skrzydeł
Alt-Mode Mechaniczny, dwugłowy Pterozaur
Uzbrojenie Dziób pazury,kusza energonowa,bicz,kolczasta kula
Status Żywy, aktywny
Strafe alt.jpeg

Finałowy concept-art

StrafeRobot.png

Robot-mode

Strafe - jeden z Dinobotów, zaraz za Slash'em najmniejszy z grupy oraz jedyny posiadający zdolność latania. Podwładny Bumblebee.

GenezaEdytuj

Strafe i pozostałe Dinoboty powstały w czasach prehistorycznych, podczas gdy Twórcy przeprowadzali serię eksperymentów nad ziemską fauną. Za pomocą swojej technologii przemieniali materię organiczną i mutowali ją w mechaniczne istoty będące prototypem Transformerów. W efekcie powstały olbrzymie humanoidalne roboty mogące transformować się mechaniczne odpowiedniki dinozaurów.

CharakterystykaEdytuj

Strafe transformował się w srebrno-niebieskiego mechanicznego, dwugłowego pterozaura. Miał podłużne ciało, dwie krótkie nóżki oraz bardzo długi rozdwojony ogon. Miał średnie głowy z odstającym z tyłu czubkiem jak u jego biologicznej wersji czyli Pteranodona. Środek dzioba Strafe'a jarzył się jasnym niebieskim światłem. Strafe był prawdopodobnie słabym dinobotem z tych poznanych w czwartej części filmu, jednak nadrabiał to dużymi zdolnościami lotniczymi. Jako mechaniczny pterozaur Strafe żywił się metalowymi częściami, dowiadujemy się o tym kiedy pożera głowę martwego Stingera.

Tak samo jak reszta dinobotów, Strafe transformował się w humanoidalnego robota bazowanego stylistycznie na średniowiecznych rycerzach. Strafe w tym trybie używał jako broni czegoś podobnego do kuszy oraz bicza przetransformowanego z ogona z trybu bestii tej postaci. Robot ten posiadał pelerynę zrobioną ze skrzydeł pterozaura oraz hełm chroniący jego głowę.

LosyEdytuj

Nie wiadomo nic o losach tej postaci po jego akcie stworzenia - kilka Dinobotów opuściło Ziemię i wędrowało po Wszechświecie. Grimlock wraz ze swoją grupą został schwytany przez łowcę nagród Lockdown'a i uwięziony na pokładzie jego statku. Został tam znaleziony i uwolniony przez Optimusa, z którym następnie stoczył pojedynek. Optimus pokonując go udowodnił, że jest godzien nimi dowodzić.

Crosshairs, Prime oraz Drift jadąc na Dinobotach dotarli do centrum Hong-Kongu, gdzie Grimlock i jego grupa pomogła Autobotom podczas wielkiej walki z robotami stworzonymi przez KSI. Strafe wraz z Bumblebee przeprowadzali atak z powietrza, wspólnymi siłami zabili Stinger'a. Po walce Optimus zwrócił mu i jego towarzyszom wolność, ostrzegając również, że jeszcze się spotkają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki