FANDOM

Slug
Slug by sonichedgehog2-d7noxnn.png
Informacje
Frakcja Autoboty
Grupa Dinoboty
Wielkość Około 10m wzrostu
Alt-mode Mechaniczny Triceratops
Uzbrojenie Rogi,kolczasta maczuga,długie ostrze
Status Żyje,aktywny
SlugRobot.png

Slug w trybie robota

Slug.jpg

Slug i Drift

Slug - jeden z Dinobotów, podwładny Drift'a.

GenezaEdytuj

Slug i pozostałe Dinoboty powstały w czasach prehistorycznych, podczas gdy Twórcy przeprowadzali serię eksperymentów nad ziemską fauną. Za pomocą swojej technologii przemieniali materię organiczną i mutowali ją w mechaniczne istoty będące prototypem Transformerów. W efekcie powstały olbrzymie humanoidalne roboty mogące transformować się mechaniczne odpowiedniki dinozaurów.

CharakterystykaEdytuj

Slug miał wygląd olbrzymiego, mechanicznego triceratopsa. Miał zwarte ciało, cztery mocne nogi oraz dość krótki ogon. Jego głowa, tak jak głowa prehistorycznego zwierzęcia, wyposażona była w kryzę osłaniającą ciało oraz trzy potężne rogi. Z dolnej szczęki wyrastały mu dwa kolejne rogi, czyniąc jego paszczę kolczastym taranem. Z całego ciała wystawały my rogowate metalowe płyty, zabezpieczające boki i grzbiet, zaś ogon wyposażony był w ostre kolce. Ślepia miały czerwony kolor, zaś ciało pokrywał zielono-szary, metaliczny pancerz. W kłębie miał około 10 metrów wzrostu, zaś długość jego cielska wynosiła około 30 metrów. Jego olbrzymia masa oraz opancerzona głowa sprawiały, że biegnąc z dużą prędkością był w stanie staranować wszystko, co stanęło mu na drodze. Czyniło go to jednym z najsilniejszych Dinobotów. Czworonożna postawa sprawiała, że świetnie pełnił funkcję wierzchowca.

Slug transformował się w humanoidalnego robota władającego wielkim mieczem oraz bronią przypominającą kolczastą kulę. Posiadał również zapasowy miecz, używany na zmianę z ową maczugą. Podobnie jak pozostałe Dinoboty, w tym trybie jego zbroja nasuwała skojarzenie z rycerskim rynsztunkiem. Jego głowa chroniona była mocnym hełmem, zaś do ciała przytwierdzone były liczne kolce i rogi. W formie robota ustępował wzrostem Grimlock'owi i Scorn'owi, wciąż jednak pozostawał jednym z większych Dinobotów - mierzył niecałe 20 metrów wzrostu.

LosyEdytuj

Nie wiadomo nic o losach tej postaci po jego akcie stworzenia - kilka Dinobotów opuściło Ziemię i wędrowało po Wszechświecie. Grimlock wraz ze swoją grupą został schwytany przez łowcę nagród Lockdown'a i uwięziony na pokładzie jego statku. Został tam znaleziony i uwolniony przez Optimusa, z którym następnie stoczył pojedynek. Optimus pokonując go udowodnił, że jest godzien nimi dowodzić.

Crosshairs, Prime oraz Drift jadąc na Dinobotach dotarli do centrum Hong-Kongu, gdzie Grimlock i jego grupa pomogła Autobotom podczas wielkiej walki z robotami stworzonymi przez KSI. Po walce Optimus zwrócił mu i jego towarzyszom wolność, ostrzegając również, że jeszcze się spotkają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki