FANDOM

Skids- autobot występujący w filmie Transformers: Zemsta Upadłych. 

Skids
(210x240)px
Informacje
Frakcja Autoboty
Wielkość ok.4m
Alt-mode Chevrolet Beat
Uzbrojenie Działko,liny z hakami
Status Nie żyje

Charakterystyka Edytuj

Skids był dość małym robotem mierzącym nie więcej niż cztery metry wzrostu. Miał krępą, nieproporcjonalną sylwetkę z dużymi stopami oraz pękatym korpusem. Podobnie jak Mudflap, miał przerośniętą jedną rękę - prawą. Jego twarz miała karykaturalne rysy, zupełnie jakby chirurg bawił się w puzzle.

Pierwotnie wraz z bratem transformował się w starą lodziarkę, następnie w zielono-czarny samochód Chevrolet Beat.

Posiadał, podobnie jak brat, denerwujący i infantylny sposób bycia. Często się kłócił i przepychał z bratem, nie stroniąc od idiotycznych żartów i żenujących docinek. 

Losy Edytuj

 Skids i Mudflap przybyli na Ziemię wraz z drugą grupą Autobotów, by wesprzeć Optimusa i jego brygadę. Początkowo polowali na niedobitki Deceptikonów oraz coraz częstszych Szperaczy, następnie brali udział w kampanii w Egipcie. 

Wraz z Samem i Bumblebee przedostali się w okolice Gizy, gdzie bliźniacy usiłowali zatrzymać Devastatora. Nie wiadomo, co się z nimi stało. Zostało to wyjaśnione w komiksach. Kiedy Sentinel ukradł Filary ze skarbca NEST, zastrzelił bliźniaków. 

Imagesmudflak.jpg

wraz z bratem

Skids alt-mode.jpeg

alt-mode

Więcej z Fandomu

Losowa wiki