FANDOM

Scorn
ScornProfile.png
Informacje
Frakcja Autoboty
Grupa Dinoboty
Wielkość Około 20m wzrostu
Alt-mode Mechaniczny Spinozaur
Uzbrojenie Szczęki, kolce, ostrze, bicz
Status Żyje, aktywny
400px-AOE Spinosaurus concept.jpg

Robot-mode

Umno9ef-transformers-4-alternative-autobot-and-dinobot-designs.jpeg

Concept-art Scorna

Scorn- jeden z Dinobotów, zaraz za Grimlockiem największy z nich. Podwładny Crosshairs'a.

Geneza

Scorn i pozostałe Dinoboty powstały w czasach prehistorycznych, podczas gdy Twórcy przeprowadzali serię eksperymentów nad ziemską fauną. Za pomocą swojej technologii przemieniali materię organiczną i mutowali ją w mechaniczne istoty będące prototypem Transformerów. W efekcie powstały olbrzymie humanoidalne roboty mogące transformować się mechaniczne odpowiedniki dinozaurów.

Charakterystyka

Scorn był drugim co do wielkości Dinobotem w filmie. Transformował się w mechanicznego spinozaura. Miał wielkie, muskularne cielsko z wydatnym grzebieniem utworzonym z wyrastających z kręgosłupa kolców. W razie potrzeby jego kolczasty "żagiel" mógł się rozdwajać, jednak w filmie mógł też roztrajać, zaś toczący się po ziemi niczym kula Scorn czynił znaczne zniszczenia. Był koloru srebrnego z czerwono-brązową rdzą. Jego oczy jarzyły się niebieskawym światłem.

Jako broni w trybie alternatywnym używał wydłużonych szczęk pełnych ostrych zębów oraz szponów, wyrostków na plecach i ogona pokrytego kolcami. Prawdopodobnie posiadał również umiejętność ziania ogniem lub też miał zdolność jakiegoś innego "specjalnego" ataku - np. rażenia prądem.

W trybie robota używał jako broni bicza wytworzonego z ogona oraz ostrza podobnego do krótkiego miecza. W tym trybie Scorn był wysoki i smukły, na głowie miał hełm z wizjerem. Jego żagiel dzielił się na dwie części i podczas transformacji w robota przenosił się na barki, tworząc naturalną osłonę przed atakami z tyłu.

Po podporządkowaniu Dinobotów Autobotom, Scorn został przydzielony jako wierzchowiec Crosshairs'a.

Losy

Nie wiadomo nic o losach tej postaci po jego akcie stworzenia - kilka Dinobotów opuściło Ziemię i wędrowało po Wszechświecie. Grimlock wraz ze swoją grupą został schwytany przez łowcę nagród Lockdown'a i uwięziony na pokładzie jego statku. Został tam znaleziony i uwolniony przez Optimusa, z którym następnie stoczył pojedynek. Optimus pokonując go udowodnił, że jest godzien nimi dowodzić.

Crosshairs, Prime oraz Drift jadąc na Dinobotach dotarli do centrum Hong-Kongu, gdzie Grimlock i jego grupa pomogła Autobotom podczas wielkiej walki z robotami stworzonymi przez KSI. Po walce Optimus zwrócił mu i jego towarzyszom wolność, ostrzegając również, że jeszcze się spotkają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki