FANDOM

Overload
Overload1.jpg
Informacje
Frakcja Deceptikony
Grupa Constructicony
Wielkość ok. 10m wzrostu
Alt-mode Dart KW D4661
Uzbrojenie Szpony, kleszcze
Status Martwy
Overload2.jpg

Overload - Deceptikon należący do elitarnej grupy Constructiconów, mający zdolność formowania części Devastatora. Jego nazwa znaczy po polsku przeciążenie.

Charakterystyka

Podobnie jak pozostałe Constructicony, Overload posiadał nietypową anatomię i duży wzrost. Jego wysokość wynosiła ponad 10 metrów, zaś masywna sylwetka i cztery ręce dodawały mu szerokości. Miał duże, potężne ciało, mocne nogi i niewielką głowę, która swoimi rysami twarzy przypominała głowy pozostałych C-conów.

Głównym uzbrojeniem tego Constructicona były mechaniczne szpony i szczypce rozlokowane parami na jego czterech kończynach. Nie wiadomo, czy posiadał on jakąś broń palną, chociaż jest to możliwe. Transformował się w czerwony pojazd budowlany Dart KW D4661. Jego cechy charakteru są nieznane.

Devastator

Overload tworzył plecy Devastatora. W przeciwieństwie do Mixmastera czy Long Haula, nie posiadał żadnego sobowtóra.

Misje

Wraz z pozostałymi Constructiconami, Overload uformował ciało Devastatora podczas bitwy o Gizę. Zginął, gdy olbrzym został postrzelony działem kinetycznym i stoczył się ze szczytu piramidy Cheopsa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki