FANDOM

Nemesis1.jpg

Okręt stacjonujący na jednym z księżyców Saturna

Nemesis2.jpg

Komnata Upadłego

Nemesis – deceptikoński okręt kosmiczny dowodzony przez Soundwave’a. Posłużył przebywającym poza Ziemią Deceptikonom jako tymczasowa baza operacyjna, główna kryjówka oraz miejsce do produkcji nowych protoform. Był również chwilową kwaterą i kryjówką Upadłego. Podczas wydarzeń z Zemsty Upadłych okręt stacjonował na powierzchni Charru – jednego z księżyców Saturna.

CharakterystykaEdytuj

Nemesis było ogromnym statkiem o bliżej nieznanej długości, najprawdopodobniej wynosiła ona co najmniej kilometr. Miało dziwny i nietypowy kształt; środkowa część była najgrubsza, posiadała wystające szpikulce, anteny i groty na dziobie. Po obu stronach wystawały z niej wąskie, symetryczne ramiona, zakończone nadbudówkami. Stan okrętu był co najmniej mocno zaniedbany; był on w zasadzie wrakiem, chociaż zdolnym do lotu.

Wewnątrz Deceptikony urządziły wylęgarnię bojowych protoform, czyli innymi słowy nowych robotów pozyskanych metodą porównywalną do klonowania. Większość zaniedbanych korytarzy przekształcono w swoiste gniazdo, gdzie ze ścian i sufitów zwieszały się kokony z dorastającymi protoformami. Pomieszczeniami okrętowymi były głównie komnaty i korytarze, w jednej z nich miał kwaterę Upadły, który osobiście przybył do Układu Słonecznego. Umiejscowiony był w specjalnym fotelu i podłączony do kabli zaopatrujących go w Energon.

NemesisConceptArt.jpg

Finałowy concept art wraku Nemesis

CiekawostkiEdytuj

Ciekawostką jest to , że w grze "Transformers Wojna o Cybertron" Trypticon zmieniał się właśnie w Nemesis.
Maxresdefault.jpg

Trypticon w grze Transformers Wojna o Cybertron

Więcej z Fandomu

Losowa wiki