FANDOM

Mudfap
ROTF Mudflap promo.jpg
Informacje
Frakcja Autoboty
Ranga Pomocnik
Wielkość Około 4m wzrostu
Alt-mode Chevrolet Trax
Uzbrojenie działko maszynowe, miotacze lin
Status Nie żyje
Mudflap-transformers 641.jpg
Imagesmudflak.jpg

Bliźniacy

Mudflap - młody Autobot pełniący funkcję pomocnika drużyny, brat bliźniak Skids'a. Członek drugiej grupy Autobotów.

CharakterystykaEdytuj

Mudflap był dość małym robotem mierzącym nie więcej niż cztery metry wzrostu. Miał krępą, nieproporcjonalną sylwetkę z dużymi stopami oraz pękatym korpusem. Podobnie jak Skids, miał przerośniętą jedną rękę - lewą. Jego twarz miała karykaturalne rysy, zupełnie jakby chirurg bawił się w puzzle.

Pierwotnie wraz z bratem transformował się w starą lodziarkę, następnie w pomarańczowo-czarny samochód Chevrolet Trax.

Posiadał, podobnie jak Skids, denerwujący i infantylny sposób bycia. Często się kłócił i przepychał z bratem, nie stroniąc od idiotycznych żartów i żenujących docinek. Ustępował większości Autobotów pod względem siły i inteligencji, jednak nadrabiał to odwagą i oddaniem.

LosyEdytuj

Skids i Mudflap przybyli na Ziemię wraz z drugą grupą Autobotów, by wesprzeć Optimusa i jego brygadę. Początkowo polowali na niedobitki Deceptikonów oraz coraz częstszych Szperaczy, następnie brali udział w kampanii w Egipcie.

Wraz z Samem i Bumblebee przedostali się w okolice Gizy, gdzie bliźniacy usiłowali zatrzymać Devastatora.Przeżyli bitwę.Ich dalsze losy były nieznane. (W komiksie IDW Mudflap został zabity przez Sentinela tak samo Skids)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki