FANDOM

Mixmaster
Mixmaster1.jpg
Informacje
Frakcja Deceptikony
Grupa Constructicony
Ranga Chemik
Wielkość ok. 10m wzrostu
Alt-mode Betoniarka Mack Truck
Status Prawdopodobnie Martwy
Broń Działo Fuzyjne (energonowe) na plecach
Mixmaster2.jpg

Alt-mode: betoniarka Mack Truck

Mixmaster - Deceptikon z elitarnej grupy Constructiconów, najprawdopodobniej jej lider. W szeregach swojej frakcji pełnił funkcję chemika i specjalisty od wszelkich toksyn i trucizn. Tworzył głowę Devastatora.

Istniał jeszcze drugi robot, bliźniaczo podobny do Mixmastera - został on zbudowany na wypadek, gdyby Mixmaster zginął, by uzupełnić brakującą cześć Devastatora.

CharakterystykaEdytuj

Mixmaster był olbrzymim Dronem, i podobnie jak pozostałe Constructicony odznaczał się nietypową anatomią. Miał około dziesięciu metrów wzrostu oraz chudą i pokraczną sylwetkę. Transformował się w wielką betoniarkę marki Mack. Miał masywne stopy, długie ramiona oraz cztery duże tarcze utworzone z bębna betoniarki. Duże dłonie uzbrojone były w wielkie szpony, głowa była mała i miała rysy twarzy podobne do pozostałych C-conów.

Głównym uzbrojeniem owego Deceptikona było potrójne działo umiejscowione na plecach i wymagające schylenia się w i ustania na dłoniach w celu oddania strzału. Mixmaster był świetnie opancerzony - cztery tarcze chroniły jego chude ciało przed ostrzałem z wszelkiej broni palnej. Był dodatkowo wyjątkowo żywotny - nawet rozcięcie na dwie części nie zdołało go zabić.

Mixmaster był uzdolnionym chemikiem, tworzącym do celów militarnych wszelkiego rodzaju preparaty, zwłaszcza te o trujących i toksycznych właściwościach. Cechy charakteru tego Deceptikona pozostają nieznane, prawdopodobnie (tak jak reszta grupy) był agresywny i nie grzeszył inteligencją.

DevastatorEdytuj

Mixmaster tworzył najważniejszą część Devastatora - jego głowę wraz z olbrzymią turbiną.

Podobnie jak w przypadku kilku innych Constructiconów, Mixmaster posiadał swojego sobowtóra - by w razie śmierci nie zabrakło części do uformowania olbrzyma. Sobowtóry te nie były klonami - podobnie jak ich pierwowzory, były dronami, czyli robotami zbudowanymi przez inne roboty. Posiadały własne charaktery, lecz były mniej ważne od swoich bliźniaków.

MisjeEdytuj

Pierwszą misją Mixmastera na Ziemi było zanurkowanie na dno Głębi Lauretańskiej i odnalezienie szczątków Megatrona. Wraz z kilkoma innymi Conami, Mixmaster naprawił i wskrzesił swojego lidera.

Jego kolejnym zadaniem było pełnienie warty na przęśle Brooklyn Bridge w Nowym Jorku, podczas poszukiwań Sama Witwicky.

Mixmaster screen2.jpg

Podczas finałowej walki w Gizie sobowtór Mixmastera połączył się z pozostałymi Constructiconami, zaś ten prawdziwy wspomógł siły wezwane przez Megatrona i dołączył na pole bitwy. Za pomocą potrójnego działka zniszczył czołg M1 Abrams, jednak został zaatakowany przez Jetfirea. Stary olbrzym rozciął go swoim toporem na dwie części i dobił go niszcząc mu głowę.

"Drugi" Mixmaster, będąc częścią Devastatora, zginął od strzału z działa kinetycznego - roztrzaskał się u podnóży Piramidy Cheopsa.

Przypisek/teoria: Prawdopodobnie Mixmaster nie zginął gdy był głową Devastatora w którego stronę odpalono pocisk z działa kinetycznego odpadł od reszty ciała a jego oczy się nie wyłączyły wiec pewnie żył . W dodatku pojawia się w 3 grze jako boss dla Ironhide'a dostał bronią heavy iron 2.0 ale mógł przeżyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki