FANDOM

Maggie Madsen
MaggieMadsen.jpg
Informacje
Data urodzenia ok. 1985
Miejsce urodzenia Nieznane
Rodzina Nieznana
Wykształcenie Wojskowa akademia wywiadowcza
W związku z Nie wiadomo
Status Żyje, aktywna
Maggie.jpg

Maggie Madsen - młoda pracownica NSA i RAND Corporation, zaangażowana w śledztwo dotyczące ataku na amerykańską bazę w Katarze. Specjalistka on analizy sygnałów. Uczestniczka wydarzeń w Hoover Dam.

CharakterystykaEdytuj

Maggie była młodą, atrakcyjną blondynką. Po ukończeniu specjalnej wojskowej akademii wywiadowczej znalazła zatrudnienie w Pentagonie na stanowisku w sekcji informatycznej NSA. Biuro Bezpieczeństwa Narodowego wzięło ją prosto ze szkoły, jako jedną z najlepszych studentów. Jej przełożonym był sam sekretarz obrony narodowej, John Keller.

Meggie była inteligentna i dociekliwa, co w niektórych sytuacjach odbierane było przez jej przełożonych jako wścibskość i brak dyscypliny. By rozwiązać ważne śledztwo, nie wahała się złamać restrykcyjnych przepisów obowiązujących w Pentagonie.

LosyEdytuj

W związku z atakiem na amerykańską bazę w Katarze, BBN wytypowało grupę najlepszych absolwentów szkół wywiadowczych. Maggie, jako błyskotliwa specjalistka od analizy, została zatrudniona przez NSA by razem z zespołem informatyków ustalić tożsamość agresorów.

W Pentagonie została zapoznana ze szczegółami sprawy i uzyskała dostęp do sieci informacyjnej amerykańskiego wywiadu. Jako pierwsza zauważyła włamanie do systemu na pokładzie prezydenckiego samolotu Air Force One. Następnie podzieliła się swoimi spostrzeżeniami z przełożonymi, którzy jednak ją zbagatelizowali. Wzięła więc sprawy we własne ręce i sporządziła kopię pliku z obcym sygnałem, którą przemyciła z Pentagonu i zaniosła znajomemu hackerowi, Glenowi.

Podczas oględzin pliku w domu hackera spotkał ich nalot FBI. W Pentagonie wykryto występek Maggie i nasłano całą brygadę uderzeniową do miejsca otwarcia plików. Glen i analityczka zostali przetransportowani do aresztu, gdzie mieli czekać na przesłuchanie.

Ku ich szczęściu sprawy przybrały zupełnie zaskakujący obrót. W związku z kryzysową sytuacją, Sektor 7 zabrał ich z siedziby FBI w charakterze konsultantów do swojej bazy na rzece Kolorado.

W wyniku kilku incydentów Megatron został przebudzony i zdemolował bazę, Maggie zaś z małą grupką zabarykadowała się w jednym ze starych pomieszczeń. Pomogła Glenowi naprawić starą radiostację i wpadła na pomysł, żeby nadać wiadomość morsem.

Po zakończeniu wydarzeń w tamie jej dalsze losy są nieznane. Najprawdopodobniej kontynuowała swoją karierę w Pentagonie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki