FANDOM

Lockdown
Lockdown.png
Informacje
Frakcja Łowcy
Wielkość ok 6,7 m wzrostu
Alt-mode samochód sportowy Lamborghini Aventador
Uzbrojenie hak/miecz, granaty, działko snajperskie i wiele innych
Status Martwy
LockdownArmored.jpg

Lockdown w trybie bojowym

Images (1).jpg

Działo utworzone z głowy

Lamborghini-Aventador-é-presença-confirmada-em-Transformers-4.jpg

Alt-mode

Lockdown - galaktyczny łowca nagród, lider grupy najemników i kapitan statku kosmicznego Knights Temenos

Charakterystyka

Lockdown należał do innej generacji Transformerów niż poznane dotychczas, zrodzonych poza Cybertronem i odznaczających się pewnymi charakterystycznymi cechami anatomicznymi - Exformerów. Był dość wysokim i szczupłym robotem o wzroście około 6,7 metra. Posiadał proporcjonalne, silnie zbudowane kończyny oraz wytrzymały pancerz o czarno-szarej metalicznej barwie. Na jego piersi nie widać było iskry - możliwe, że była ona przykryta zbroją lub ze względu na swoje nie-cybertrońskie pochodzenie Lockdown nie posiadał owego serca. Na Ziemi transformował się w czarno-szary sportowy samochód Lamborghini Aventador.

Jego twarz miała srebrny kolor i z jednej strony nosiła głębokie blizny. Samo jego oblicze miało zimny i obojętny wyraz, jego właściciel nigdy nie zdradzał po sobie emocji. W trybie bojowym głowa chroniona była dodatkowym opancerzeniem, zaś twarz przykrywana była szybą o zielonej poświacie.

Główną bronią Lockdown'a był hak utworzony z prawej dłoni, pełniący funkcję broni białej oraz ułatwiający wspinaczkę po pionowych powierzchniach. Prócz tego łowca posiadał umiejętność transformowania swojej głowy w potężne działko z zaawansowanymi celownikami i noktowizją. Lockdown posiadał w zanadrzu cały arsenał wszelkiego rodzaju broni, w tym ostrza, granaty i wiele innych śmiercionośnych narzędzi. Był świetnym strzelcem i szermierzem, w walce zawsze starał się wyczerpać przeciwnika, by móc następnie dotkliwie do poranić i wziąć żywcem dla nagrody.

Lockdown był okrutnym i bezlitosnym łowcą nagród, przemierzającym Wszechświat w poszukiwaniu zleceń. Miał zimny charakter i zdolność logicznego działania. Unikał zbędnych ruchów, trzeźwo oceniając opłacalność swoich poczynań. Był dumny i przebiegły, jednak zawsze trzymał się swoich zasad i był uczciwy wobec swoich zleceniodawców. Lubił kolekcjonować broń oraz trofea po swoich zdobyczach - miał na swoim statku własne więzienie dla pokonanych przeciwników.

Zleceniodawcy

Jedynymi znanymi zleceniodawcami Lockdown'a byli enigmatyczni Twórcy - rasa prastarych istot, prawdopodobnie będących twórcami zarówno Transformerów, jak i innych mechanicznych ras.

Twórcy zlecili łowcy schwytanie i dostarczenie im żywego Optimusa Prime'a, którego chcieli uczynić swoim sługą. W tym celu Lockdown dotarł aż na Ziemię, gdzie rozpoczął polowanie na Autoboty.

Losy

W budowie

Cytaty

  • Lockdown: ,,Autoboty. Deceptikony. Jak małe dzieci, które się biją, robią kosmiczny bałagan. A ja muszę po nich sprzątać"

  • Optimus: ,,Cade! To moja walka!"
  • Lockdown: ,,To moja walka i zabiję was wszystkich!"

walka z Optimusem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki