FANDOM

Leadfoot
Leadfoot1.jpg
Informacje
Frakcja Autoboty
Ranga Mechanik
Wielkość ok. 5m
Alt-mode Zmodyfikowany samochód rajdowy
Uzbrojenie karabiny, blastery, działka, miotacze i wiele innych
Status Martwy
Transformers-3-NASCAR-Wrecker-Leadfoot-No-42-Juan-Pablo-Montoya-Chevy-at-the-Daytona-500-cinema-static-01.jpg

Alt-mode

Leadfoot- Autobot z podgrupy Wreckers. Pełnił funkcję mechanika i zaufanego towarzysza broni Optimusa Prime'a.

CharakterystykaEdytuj

Leadfoot był niskim i grubym Autobotem o masywnej i nieproporcjonalnej sylwetce. Na swojej głowie posiadał elementy podobne do kasku rajdowego, co wiązało się z jego alt-modem i profesją. Miał czerwony pancerz z białymi elementami oraz niebieskim wizjerem na hełmie. Posiadał brodę, tak jak każdy Wrecker cały czas chodził obładowany bronią.

Jego trybem pojazdu był bardzo podrasowany samochód rajdowy, tak samo jak u pozostałych Wreckersów. Leadfoot lubił przeklinać oraz kłócić się wraz z innymi członkami oddziału Wreckers. Miał rubaszną naturę i swobodny styl bycia.

LosyEdytuj

Leadfoot przybył na Ziemię po bitwie w Mission City wraz z posiłkami Autobotów. Tak jak reszta Wreckersów nie brał udziału w bitwach, ponieważ naprawiał statek którym przylecieli. Ponadto ze względu na nieposkromioną naturę oraz destruktywny charakter, Optimus wolał nie angażować ich w walki bez wyższej konieczności.

Dopiero podczas Drugiej Inwazji na Ziemię Leadfoot i jego bracia otrzymali większą rolę, gdzie mieli upozorować opuszczenie naszej planety statkiem Xantium. Autoboty ukryły się w zbiornikach, które spadły do oceanu przed zniszczeniem statku przez Starscreama a następnie wróciły podczas oblężenia Chicago. Podczas bitwy Wreckersi zabili Devcona oraz kilka innych Deceptikonów.

Po bitwie rząd uznał Autoboty za zagrożenie i nakazał eliminację wszystkich ocalałych robotów. Leadfoot został skazany na uciekanie przed ludźmi. Został osaczony i zabity przez oddział organizacji Cmentarny wiatr. Nagranie z jego egzekucji dostało się w ręce ocalałych Autobotów.

Prawdopodobnie był przyjacielem Hound'a, gdyż ten widząc nagranie z egzekucji Wreckersa zdjął swój hełm i zaczął wyzywać ludzi od barbarzyńców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki