FANDOM

John Keller
JohnKeller.gif
Informacje
Data urodzenia ok. 1940
Miejsce urodzenia Nieznane
Rodzina Nieznane
Wykształcenie Wyższe, wojskowe lub polityczne
W związku z Nie wiadomo
Status Żyje, aktywny
JohnKellerRambo.jpg

John Keller - Sekretarz Obrony Narodowej USA, członek gabinetu prezydenckiego Georgea Busha, uczestnik wydarzeń pierwszej części Transformers.

CharakterystykaEdytuj

Keller pełnił funkcję sekretarza obrony Stanów Zjednoczonych. Poznajemy go jako ponad sześćdziesięcioletniego mężczyznę, odznaczającego się twardym charakterem i dużą rozwagą. Był człowiekiem roztropnym i odpowiedzialnym, godnie pełniącym swoją funkcję.

LosyEdytuj

Po ataku nieznanych sprawców na amerykańską bazę w Katarze, John Keller zwołał specjalną radę i nakazał zwołać wszystkich najlepszych analityków. Wśród nich znalazła się młoda absolwentka szkoły wywiadowczej, Maggie Madsen. Zespół miał dokonać analizy zarejestrowanego sygnału i rozpoznać napastników.

Przewodniczący Sektora 7 odwiedził Kellera w Pentagonie i zapoznał go z rządową tajemnicą dotyczącą prawdziwych sprawców ataku. Wraz z grupą osób, które miały styczność z obcą cywilizacją, sekretarz został przetransportowany do Hoover Dam. Tak zaprezentowano mu zamrożonego Megatrona i Wszechiskrę.

W międzyczasie doszło do katastrofy i przebudzony Megatron zaczął niszczyć bazę. Keller wraz z Simmonsem, Maggie Madsen i Glenem zabarykadowali się w jednym z pomieszczeń, usiłując tam nadać sygnał do wojska. Do ich kryjówki wdarł się jeden z Deceptikonów, Frenzy, usiłując wszystkich pozabijać. Keller otworzył do niego ogień z shotguna, ostatecznie robot zabił się własnym pociskiem.

Po zakończeniu walk w Mission City John Keller wydał rozkaz zrzucenia szczątków wrogich obcych na dno Głębi Lauterańskiej oraz za pośrednictwem prezydenta nakazał zatuszować istnienie obcych przed opinią publiczną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki