FANDOM

Jetfire
Jetfire.png
Informacje
Frakcja nawrócony Deceptikon
Grupa Szperacze
Wielkość ok. 15m
Alt-Mode Lockheed SR-71 Blackbird
Uzbrojenie Laska zmieniająca się w topór oraz jetpack,karabiny,działa,miotacze
Zadania Odnaleźć Żniwiarz Gwiazd oraz Matrycę
Status Martwy

Jetfire - niegdyś sławny Deceptikon i potężny wojownik, na starość sprzymierzeniec Autobotów. Pierwotnie był poddanym Upadłego i jednym ze Szperaczy.

Charakterystyka

Jetfire był w młodości wielkim robotem o wzroście około 15 metrów, lecz na starość jego olbrzymia sylwetka zgarbiła się, zaś ciało zaczęło odmawiać mu posłuszeństwa. Nosił na sobie liczne oznaki starości - brodę, przygarbione ciało, odpadające fragmenty oraz część podwozia samolotu służącą mu za laskę.

Był koloru czarno-szarego lecz nie wiadomo jaki kolor miał w młodości. Posiadał brodę, wąsy oraz zbroję z wieloma silnikami rakietowymi. Jako broni używał swojej laski którą mógł zmieniać w topór i miotacz oraz wyrzytni rakiet na ramionach. Transformował się w samolot Lockheed SR-71 Blackbird. Jetfire był niecierpliwym lecz bardzo doświadczonym w walce robotem.

Starość sprawiła, że Transformer ten niestety nie radził sobie ze swoimi umiejętnościami - co pewien czas odpadał mu silnik rakietowy lub wypuszczał spadochron. Ponadto narzekał na rdzewiejącą zbroję.

Losy

Jetfire był w przeszłości słynnym wojownikiem, walczącym po stronie Deceptikonów. Został wysłany na Ziemię przez Megatronusa Prime'a, żeby odnaleźć zaginiony Żniwiarz Słońc i Grobowiec Prime’ów. Przez długi okres jaki zajęło mu dotarcie na naszą planetę i prowadzenie poszukiwań, jego lider zapomniał o nim i przestał się martwić jego losem (co między innymi skłoniło go do porzucenia swojej frakcji). Nie znalazłszy maszyny i targany wątpliwościami, po długim czasie zapadł w stan uśpienia. Ze względu na swój wojskowy alt-mode został przetransportowany przez ludzi do narodowego muzeum lotnictwa w Waszyngtonie jako eksponat.

W roku 2009 został odnaleziony przez głównych ludzkich bohaterów oraz małego Deceptikona Wheeliego, chcących odszyfrować dziwne znaki z umysłu Sama. Jetfire opowiedział im o swoim pochodzeniu i o tym że przeszedł na stronę Autobotów. Za pomocą Mostu Kosmicznego przeniósł siebie i resztę bohaterów do Egiptu, po czym postanowił pozostać na pustyni.

Transformer ten pojawił się ponownie podczas walk o Gizę, wkraczając na pole bitwy i wspomagając Autoboty. Jetfire zabił wiele protoform, drona Mixmastera oraz bestię Scorponoka, lecz skorpion dotkliwie go poranił. W końcowych fazach bitwy gdy Sam Witwicky ożywił Optimusa Prime'a, Jetfire postanowił podarować mu swoje części, po czym popełnił samobójstwo wyrywając swoją iskrę. Jolt oraz Ratchet za pomocą elektro-łączy przenieśli części Jetfire'a na ciało Prime'a. Optimus z częściami legendarnego wojownika ciężko poranił Megatrona oraz zabił Upadłego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki