FANDOM

Jazz
Jazz in the game by gloomor.jpg
Jazz przed walką z Barricadem podczas bitwy o Mission City w grze Transformers:The Game

Informacje

Frakcja Autoboty
Ranga Pierwszy porucznik
Wielkość Około 4, 5m wzrostu
Alt-mode Pontiac Solstice
Uzbrojenie tarczo-karabin, dwa magnesy, działko
Status Martwy
Jazz fotka.jpeg
Jazz auto.jpeg

Jazz – pierwszy porucznik Autobotów, adiutant Optimusa Prime'a, uczestnik wyścigu o Wszechiskrę oraz bitwy w Mission City.

CharakterystykaEdytuj

Jazz był najmniejszym z Autobotów przybyłych na Ziemię wraz z Optimusem. Miał około 4,5 metra wzrostu, srebrną barwę oraz smukłą sylwetkę. Jego bronią był tarczo-karabin: broń będąca kolistym ostrzem połączonym z karabinem maszynowym. Jazz transformował się w samochód wyścigowy Pontiac Solstice.

Jazz miał poczciwy charakter i humorzastą naturę; był zdystansowany i wyluzowany. W przeciwieństwie do innych Autobotów często posługiwał się ziemskim slangiem młodzieżowym, którego nauczył się z Internetu. Był odważny i waleczny, nie wahał się wchodzić w nierówną walkę.

LosyEdytuj

JazzVsBrawl.jpg

Jazz walczący z Brawlem

Jazz przybył na Ziemię w odpowiedzi na sygnał wysłany przez Bumblebee. W postaci komety wylądował na miejskim stadionie, następnie zeskanował wygląd samochodu z salonu sklepowego. Spotkał się z pozostałymi Autobotami w umówionym miejscu. Przez resztę wydarzeń cały czas im towarzyszył.

W czasie finałowej konfrontacji w Mission City Jazz poświęcił się, ściągając na siebie uwagę Megatrona. Lider Deceptikonów pochwycił go i przeniósł na dach budynku. Jazz, wisząc za nogę, cały czas usiłował walczyć. Megatron złapał go z dwóch stron i rozszarpał na dwie części.

Po bitwie jego szczątki zostały odnalezione i najprawdopodobniej pochowane na wyspie Diego Garcia .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki