FANDOM

Musia.jpg

Sam trzymający w palcach Insection'a

Insection – cybertrojański owad wykorzystywany przez Deceptikony jako zwiadowca.

CharakterystykaEdytuj

Wyglądem Insection przypominał ćmę lub muchę, ewentualnie skarabeusza. Był niewielki, rozpiętość jego skrzydeł wynosiła najwyżej kilka centymetrów. Posiadał budowę podobną do ziemskiego owada – podział ciała na głowę, tułów i odwłok. Miał trzy pary niewielkich odnóży krocznych oraz delikatne skrzydełka. Z grzbietu mógł wysuwać mały talerzyk komunikacyjny, za pomocą którego przekazywał Deceptikonom swoje obserwacje.

Nie posiadał żadnego uzbrojenia. Możliwe, że miał jakiś związek z nanobotami Ravage’a. Prawdopodobnie był własnością Soundwave’a, który posiadał całą menażerię cybertrojańskich stworów.

MisjeEdytuj

Insection pomagał Deceptikonom przeszukiwać arabskie miasteczko nieopodal Gizy, najprawdopodobniej było tam tych owadów więcej. Latał pomiędzy zabudowaniami szukając Sama Witwicky’ego, którego odnalazł w jednym z domów. Chłopak złapał go i ukręcił mu główkę, ten jednak zdołał przed śmiercią wysłać Starscream’owi informację o jego kryjówce.

Insectiony pełzały również po ciele Megatrona razem z dronami naprawiającymi jego uszkodzenia. Kilka z nich skryło się w jego martwej głowie, zabranej przez naukowców z KSI w celach naukowych. Za ich sprawą umysł Megatrona ożył w ciele Galvatrona, zyskując nowe ciało i umiejętności. Insectiony przeniosły też wirusa komputerowego do umysłów 50 KSI-Botów, zapewniając Megatronowi/Galvatronowi nową armię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki