FANDOM

Hound
Hound.png
Informacje
Frakcja Autoboty
Ranga Wicelider
Wielkość Około 7,3 m
Alt-Mode Pojazd wojskowy ODMTV
Uzbrojenie Maczety, Karabiny, Guntlingi,Dziala,Miotacze, Granaty,Mini-gun,Karabin czterordzeniowy
Status Żywy, Aktywny
Grupa Wreckers
Transformers4-firstlook-hound-full.jpg

Alt-mode

Transformers-4-Age-of-Extinction-Hound-in-Robot-Mode.jpg
Images (3) houndhed.jpg

Hound - nowy zbrojmistrz Autobotów, zajmujący miejsce poległego Ironhide'a. Prawdopodobnie również nowy wicelider swojej frakcji i zaraz za Optimusem najsilniejszy członek drużyny.

CharakterystykaEdytuj

Hound był dużym zielono-szarym robotem o masywnej sylwetce i potężnej budowie ciała. Miał wielki brzuch, hełm oraz brodę na twarzy. Jego wzrost wynosił około 8 metrów, zaś szeroki korpus nadawał mu muskularny wygląd. Miał nawyk trzymania rozżarzonej łuski w ustach niczym cygaro, co dodawało mu groźniejszego wyglądu. Był dość podobny do Autobotów z grupy Wreckers - możliwe, że pochodził z ich klanu.

Jako zbrojmistrz posiadał cały arsenał w swojej zbroi. Jego bronią były karabiny, granaty oraz maczety, którymi ciął wrogów niczym papier. Transformował się w wielki wóz wojskowy typu Oshkosh Defense Medium Tactical Vehicle.

Prawdopodobnie jego przyjacielem był Leadfoot, ponieważ gdy oglądał jego śmierć zdjął hełm i zaczął wyzywać ludzi od barbarzyńców. Hound lubił przeklinać i tak samo jak Ironhide był nastawiony sceptycznie do ludzi. Autobot ten miał duże poczucie humoru i rubaszne usposobienie. Lubił wdawać się w przepychanki z innymi Autobotami i utwierdzać swoją pozycję.

Historia Edytuj

Hound przybył na Ziemię po zakończeniu walk w Chicago, by wesprzeć prześladowane niedobitki Autobotów i zastąpić poległego Ironhide'a. Odnalazł Optimusa i razem z pozostałymi Autobotami zdarł się do siedziby KSI. Następnie wraz z całą drużyną włamał się do statku Lockdown'a i odbił uwięzionego w nim Optimusa.

Brał aktywny udział w bitwie w Hong-Kongu, skupił na sobie główną uwagę wroga i walczył w samym centrum bitwy. Pokonał kilkunastu przeciwników, za nim Optimus i Dinoboty przybyły z odsieczą. Przeżył bitwę nadal zajmuje stanowisko wicelidera, prawdopodobnie po odlocie Optimusa w kosmos zajął tymczasowo jego miejsce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki