FANDOM

Hightower
Hight..jpg
Informacje
Frakcja Deceptikony
Grupa Constructicony
Wielkość ok. 20m wzrostu
Alt-mode dźwig Kobelco CK2500
Uzbrojenie kula na łańcuchu
Status Martwy

Hightower – Deceptikon z elitarnej grupy Constructiconów.

CharakterystykaEdytuj

Hightower był jednym z największych i zarazem najbardziej dziwacznych anatomicznie Constructiconów. Transformował się w żółty dźwig gąsienicowy Kobelco CK2500.

W trybie robota był nieco podobny do Demolishora - tak samo jak on, posiadał parę przerośniętych kończyn wykorzystywanych do lokomocji. Posiadał zwarte ciało, z którego wyrastała po bokach para potężnych nóg z gąsienicami zamiast stóp. Ręce były małe i słabo widoczne. Całość nie sprawiała humanoidalnego wyglądu.

Głowa posiadała podobne rysy twarzy do pozostałych Constructiconów i chroniona była kratą. Z pleców wyrastało potężne ramię dźwigu z kulą na łańcuchu, wykorzystywane niczym gigantyczny korbacz. Kula mogła przekształcać się również w wielkie kleszcze. Nie wiadomo, czy Deceptikon ten posiadał jeszcze jakieś uzbrojenie.

Hightower wcześniej miał wyglądać inaczej. Kształt robota był bardziej humanoidalny, zamiast małych łap były potężne ramiona, z których lewa posiadała kulę, a prawa wielką dłoń. Deceptikon wydawał się być jeszcze wyższy, osiągając 25-30 m wzrostu. Twórcą odrzuconego projektu był artysta Steve Jung.

Hightowerkoncept.jpg

DevastatorEdytuj

Hightower tworzył lewą rękę Devastatora. Nie posiadał żadnego sobowtóra.

MisjeEdytuj

Hightower przybył na Ziemię w 2009 roku wraz z pozostałymi Constructiconami, by realizować plan Upadłego oraz wskrzesić Megatrona.

Wraz z pozostałymi Constructiconami stawił się pod piramidami w trakcie bitwy o Gizę, by uformować Devastatora. Zginął podczas upadku postrzelonego olbrzyma ze szczytu piramidy - roztrzaskał się u jej podnóży. Jedynie Long Haul i Scrapper przeżyli upadek.

Hight2.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki