FANDOM

Grindor
Grindor.png
Informacje
Frakcja Deceptikony
Wielkość ok. 18m wzrostu
Alt-mode helikopter Sikorsky MH-53M Pave Low IV
Uzbrojenie Ostrze obrotowe,karabin maszynowy,rozsuwany nóż
Zadania Porwać Sama Witwicky’ego

Zabić Optimusa Prime’a

Status Martwy

Grindor – Deceptikon, uczestnik wydarzeń poprzedzających Pierwszą Inwazję na Ziemię, lojalny wysłannik Megatrona.

CharakterystykaEdytuj

Grindor był wręcz bliźniaczo podobny do innego Deceptikona, Blackouta, od którego nie różnił się w zasadzie niczym. Miał około 18 metrów wzrostu, potężną sylwetkę, mocne nogi oraz niewielką głowę. Jego alt-modem był tak samo jak u Blackout’a helikopter Sikorsky MH-53M.

Grindor był wyjątkowo silny, lecz dosyć powolny i nieszczególnie inteligentny. W walce posługiwał się ostrzem obrotowym utworzonym z jednego ze śmigieł, rozsuwanym nożem oraz karabinem maszynowym. Był lojalnym i oddanym żołnierzem.

MisjeEdytuj

Deceptikon ten przybył na Ziemię wraz z Constructiconami. Jego zadaniem było porwanie Sama Witwicky’ego i dostarczenie go swojemu panu. Grindor porwał samochód z chłopakiem i jego dziewczyną, po czym przeniósł go do opuszczonej fabryki.

Gdy Optimus uratował Sama i próbował z nim uciec, Megatron zaatakował go w okolicznym lesie. Grindor wraz ze Starscream’em dołączył się do walki, w której Optimus został ciężko poturbowany. Jednak gdy wstąpiły w niego nowe siły, podniósł się i rzucił na przeciwników. Odciął Grindorowi ramię ze śmigłem a następnie wspiął się mu na plecy i wbił swoje haki w jego głowę, rozrywając ją następnie na kawałki.

Grindor a BlackoutEdytuj

Grindor wyglądał identycznie jak Blackout. Trudno jest stwierdzić, co jest tego przyczyną. Można sugerować, że byli braćmi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki