FANDOM

Grimlock
GrimlockProfile.png
Informacje
Frakcja Autoboty
Grupa Dinoboty
Wielkość Około 30m wzrostu
Alt-mode Mechaniczny tyranozaurus rex
Uzbrojenie Zęby, pazury, ogon, maczuga, miotacz ognia w pysku
Status Żyje, aktywny
Grimlock2.jpg

Grimlock niszczy chińską budowlę

Grimlock - największy i najpotężniejszy z Dinobotów, podwładny Optimusa Prime'a.

Geneza

Grimlock i pozostałe Dinoboty powstały w czasach prehistorycznych, podczas gdy Twórcy przeprowadzali serię eksperymentów nad ziemską fauną. Za pomocą swojej technologii przemieniali materię organiczną i mutowali ją w mechaniczne istoty będące prototypem Transformerów. W efekcie powstały olbrzymie humanoidalne roboty mogące transformować się mechaniczne odpowiedniki dinozaurów.

Charakterystyka

Grimlock był cybertrońskim odpowiednikiem Tyranozaura, mającym bardzo podobną sylwetkę i budowę ciała do wymarłego zwierzęcia. Posiadał ogromną paszczę i potężne nogi, dzięki którym mógł rozwijać duże prędkości. Sam jego rozmiar oraz monstrualne szczęki stanowiły śmiercionośną broń, również wielki ogon tego Dinobota był przydatny w walce. Potrafił on również zionąć ogniem na znaczną odległość.

Grimlock posiadał olbrzymie rozmiary - jego łeb znajdował się ponad dwadzieścia metrów nad ziemią, zaś pełna długość jego cielska wynosiła kilkadziesiąt metrów. Jego olbrzymie rozmiary i wyjątkowa siła sprawiały, że Grimlock był wykorzystywany przez Optimusa jako wierzchowiec.Jego transformacją był wielki humanoidalny robot o potężnej budowie ciała, mający naramienniki ze szczęk tyranozaura
Me grimlock.jpg

Grimlock w Robot Mode

oraz potężną maczugę jako broń. W tej formie Grimlock miał około 25 - 30 metrów wzrostu.

Godzilla.jpg

Losy

Nie wiadomo nic o losach tej postaci po jego akcie stworzenia - kilka Dinobotów opuściło Ziemię i wędrowało po Wszechświecie. Grimlock wraz ze swoją grupą został schwytany przez łowcę nagród Lockdown'a i uwięziony na pokładzie jego statku. Został tam znaleziony i uwolniony przez Optimusa, z którym następnie stoczył pojedynek. Optimus pokonując go udowodnił, że jest godzien nimi dowodzić.

Crosshairs, Prime oraz Drift jadąc na Dinobotach dotarli do centrum Hong-Kongu, gdzie Grimlock i jego grupa pomogła Autobotom podczas wielkiej walki z robotami stworzonymi przez KSI. Po walce Optimus zwrócił mu i jego towarzyszom wolność, ostrzegając również, że jeszcze się spotkają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki