FANDOM

Galvatron
Galvatron 1.jpg
Informacje
Frakcja KSI-Boty
Wielkość ok. 11m wzrostu
Alt-mode Tir
Uzbrojenie Duże działo,ostrza
Status Żyje, aktywny, z powrotem zamieniony w Megatrona
TF4Freightliner980.jpg

Tryb pojazdu Galvatrona

Galvatron - istota skonstruowana przez ludzkich naukowców z KSI na wzór Megatrona, wykorzystując jego części i plan ciała. Użycie przez naukowców części z głowy poległego robota sprawiły, że jego umysł przebudził się w nowym ciele, co w rezultacie wskrzesiło na nowo Megatrona.

Początkowo był on posłuszny rozkazom organizacji Cmentarny wiatr (lub przynajmniej udawał posłusznego), by następnie zbuntować się i obrócić przeciwko swoim twórcom. Dzięki swojej przebiegłości przeprogramował wszystkie roboty KSI, kontynuując swoje dążenia do utworzenia własnej armii i przejęcia dominacji. Nie był już jednak Deceptikonem, lecz zupełnie nowym tworem rozpoczynającym swoje działania od początku.

Charakterystyka

Galvatron był robotem zbudowanym przez ludzi z części zabitego Megatrona i używanym do walki z niedobitkami Autobotów. Nie należał do żadnej frakcji - był podwładnym ludzi i nie miał większego związku z Deceptikonami. Dopiero po odzyskaniu świadomości ożyły w nim plany, ambicje i wspomnienia Megatrona.

Galvatron ma wygląd podobny do Megatrona - potężne nogi, szeroki korpus oraz opancerzoną głowę. Nie posiadał on iskry - zamiast serca posiadał okrągłą wnękę w piersi, jarzącą się jasnym światłem i mającym na tyle dużą temperaturę, że stopiła ostrze Optimusa. Posiada srebrnoszarą barwę i transformuje się w tira. Jako broni używa działka wykształconego z ręki. Prócz tego posiada ostrza zamontowane na przedramionach oraz wyrzutnie pocisków. Jego twarz posiada rysy podobne do Megatrona, lecz o mniej zwierzęcym charakterze.

Dzięki wbudowanej przez ludzi technologii posiada on zdolność nanotransformacji - może rozszczepiać się na wiele małych cząstek, by zmieniać formę lub szybciej się przemieszczać.

Misje

Galvatron na swojej pierwszej misji jest kierowany przez KSI. Po pewnym czasie ludzie przestają mieć kontrolę nad robotem który sam wystrzeliwuje rakiety i wypowiada pierwsze zdanie. Druga misja jest w Hong-Kongu. KSI znowu traci kontrolę nad Galvatronem który chce przechwycić Ziarno i zamienić całe miasto w metal. Przesyła wirusa wszystkim 50 transformerów stworzonych przez ludzi oraz jedzie z nimi do centrum miasta. Po walce z  Autobotami i Dinobotami wszystkie twory KSI oprócz Galvatrona i kilku innych giną. Odrodzony przywódca Decepticonów ucieka z miasta by ukryć się w lesie.

Cytaty

  • Optimus : Nie masz duszy !
  • Galvatron : Dlatego nie czuję strachu !

- Pierwsza walka Optimusa z Galvatron'em

  • Galvatron : ,,Jeszcze się spotkamy Prime, bom się odrodził"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki