FANDOM

Głębia.png

Constructicony nurkują w Głębię

Głębia2.jpg

Szczątki Megatrona

Głębia Lauretańska (Laurentian Abyss) – podmorski rów oceaniczny przy wschodnim wybrzeżu Kanady na Oceanie Atlantyckim. Miejsce spoczynku szczątków Megatona oraz innych Deceptikonów pokonanych podczas bitwy w Mission City.

Głębia ma około 6,3 kilometra głębokości; na jej dnie panuje olbrzymie ciśnienie. Było to więc idealne miejsce na zrzut szczątków wrogich obcych. Wszystko co pozostało z Deceptikonów po bitwie zostało przetransportowane promami oraz helikopterami a następnie wyrzucone do oceanu. Znalazły się tam szczątki Megatrona, Blackouta, Brawla, Bonecrushera i Frenzy'ego.

Przez cały czas w pobliżu rowu stacjonowała amerykańska flota, wyposażona w okręty podwodne oraz nieustannie rejestrująca odczyty sonarów. Środki bezpieczeństwa okazały się jednak niewystarczające. Przybyłe na Ziemię posiłki Deceptikonów wykradły ocalały odłamek Wszechiskry a następnie zanurkowały w głąb otchłani. Na dnie odszukały zwłoki swojego lidera, naprawiły je i wskrzesiły Megatrona.

CiekawostkiEdytuj

  • W końcowym raporcie po bitwie w Mission City John Keller podał Głębię Lauretańską jako najgłębsze miejsce na Ziemi. Oczywiście, pomylił się – najgłębszym punktem na naszym globie jest Rów Mariański, niemal dwukrotnie głębszy od Głębi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki