FANDOM

Hunters2.jpg
Lockdown.png

Lockdown - typowy przedstawiciel rasy

Exformery - rasa pozaziemskich mechanicznych istot. Od Transformerów różnią się przede wszystkim tym, że nie zostały stworzone na Cybertronie, lecz poza nim. Pod względem wyglądu, anatomii i funkcjonowania są do Transformerów bardzo podobne. Najsłynniejszymi z nich byli łowca nagród Lockdown i jego załoga.

CharakterystykaEdytuj

Exformery są rasą, którą w zasadzie można by zaklasyfikować jako Transformery, gdyby nie ich nie-cybertrońskie pochodzenie. Powstały one w podobnym czasie do Transformerów, prawdopodobnie nieco wcześniej, gdy Twórcy prowadzili swoje eksperymenty z ożywianiem materii. Prawdopodobnie oni również zostali stworzeni za pomocą Wszechiskry. Należy zaznaczyć, iż nazwa "Exformery" nie jest oficjalną nazwą tej nacji robotów i została nadana na użytek ich opisywania.

Istoty te miały smukły i szczupły, humanoidalny kształt. Ich sylwetka była pełna i proporcjonalna, pozbawiona zbędnych elementów. Wzrost wynosił około 8-10 metrów. Na ich piersiach nie widać było iskier - możliwe, że ich nie posiadali lub były przykryte zbroją. Na klatkach piersiowych i ramionach posiadali kolorowe światła.

Exformery posiadały zdolność transformacji w takim samym stopniu, co mieszkańcy Cybertronu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki