FANDOM

Dreads2.png

Dreads - podtyp Transformerów stanowiący najbardziej prymitywny i agresywny podgatunek tej rasy.

Potocznie określenie Dreads jest używane wobec bojówki składającej się z trzech przedstawicieli tej nacji - Crowbar'a, Crankcase'a i Hatchet'a.

CharakterystykaEdytuj

Crowbar.jpg
Crancase.jpg
Hatchet.jpg

Był to swojego rodzaju "podgatunek" Transformerów, odznaczający się charakterystycznymi cechami anatomicznymi. Przedstawiciele tej rasy byli średniej wielkości robotami o wzroście około 4 do 6 metrów. Byli najbardziej prymitywną i "zezwierzęconą" nacją Cybertronian. Posiadali wiele pierwotnych cech, jak pazury, kły czy wystające z ciała ostrza a nawet ogony. Ich głowy zaopatrzone były w podwójne oczy o czerwonej barwie, zaś przyozdobione były długimi wyrostkami podobnymi do dredów (co przyczyniło się do ich nazwy - Dreads). Zdarzały się przypadki robotów poruszających się wyłącznie na czterech kończynach, co upodabniało ich do cybertrońskich zwierząt.

Były to istoty dość zróżnicowane - niektóre z nich, na przykład Hatchet, miały niemal zwierzęcy poziom inteligencji i były wyjątkowo agresywne. Inne natomiast posiadały zdolność rozumowania i logicznego działania. Wszyscy natomiast posiadali podobną budowę anatomiczną - ich ciała miały drapieżne kształty i pancerze zaopatrzone w kolce i wyrostki, co nadawało im złowieszczego i dzikiego wyglądu. Charakterystyczne wyrostki na głowach często były wydłużone i sprawdzały się w walce, jak w przypadku Crowbar'a.

Większość z nich potrafiła mówić i porozumiewała się za pomocą prymitywnego dialektu. Wszyscy przedstawiciele tej rasy stanęli po stronie Megatrona. W walce wykorzystywali swoje atuty anatomiczne, takie jak zęby, pazury i kolce. W skład ich wyposażenia wchodziły też pistolety i kolczaste granaty. Byli szybcy i zaciekli, jednak niski poziom inteligencji zazwyczaj obracał się przeciwko nim.

HistoriaEdytuj

Wszystkie znane osobniki tego rodzaju robotów walczyły po stronie Deceptikonów podczas II Inwazji na Ziemię. Większość z nich wchodziła w skład ukrytej na Księżycu armii i wraz z nią szturmowała Chicago.

Najbardziej rozpoznawalna była bojówka składająca się z trzech Dreads'ów - Crowbar'a, Crankcase'a i Hatchet'a. Ich zadaniem było odbicie Sentinela Prime'a z rąk ludzi, jednak nie podołali zadaniu i zostali zlikwidowani przez grupę NEST.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki