FANDOM

Devcon
Devcon.jpg
Informacje
Frakcja Deceptikony
Grupa Armia Shockwave'a
Wielkość ok. 15 metrów
Alt-mode Samobieżna wyrzutnia rakietowa MAZ-543
Uzbrojenie Działo,

wyrzutnie rakiet

Status Martwy
Devcon2.jpg

Zbliżenie na głowę i alt-mode

Devcon - olbrzymi Deceptikon - dron wchodzący w skład armii Shockwave'a. Posiadał w zasadzie zwierzęcą inteligencję i pełnił funkcję machiny szturmowej.

CharakterystykaEdytuj

Był to wielki, czworonożny dron o insektoidalnym wyglądzie. Poruszał się na wydłużonych, pająkowatych kończynach, z których przednie były dłuższe od tylnych. W kłębie miał około 15 metrów wzrostu, jednak rozpiętość jego odnóży była znacznie większa. Posiadał małą głowę i mocny pancerz. Wyposażony był w miotacze rakiet i wielkie działo podczepione do brzucha. Całość nadawała mu wygląd monstrualnego stawonoga. Transformował się w stary rosyjski ośmiokołowy pojazd MAZ-543.

Jego wielkość, siła i uzbrojenie czyniły z niego istną machinę zniszczenia. Nie dysponował on jednak inteligencją wyższą niż cybertrońskie zwierzęta.

MisjeEdytuj

Devcon ukrywał się na Ziemi na terenach wschodniej Rosji, gdzie przybrał postać starego radzieckiego pojazdu. Najprawdopodobniej pomagał Shockwave'owi w jego misji w Czarnobylu, chociaż są to jedynie domysły.

Podczas oblężenia Chicago dołączył do armii sprowadzonej z Księżyca. Walczył w pierwszej linii podczas zdobywania miasta, czyniąc przy tym znaczne zniszczenia. Następnie wraz z grupą protoform patrolował ulice.

Podczas finałowej bitwy otworzył ogień w stronę pola walki. Wreckersi wzięli na siebie walkę z nim i wspólnymi siłami pokonali go, wspinając się na niego i ostrzeliwując z bliskiej odległości jego głowę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki