FANDOM

Demolisher
Demolishor2.jpg
Informacje
Frakcja Deceptikony
Grupa Constructicony
Wielkość ok. 30m wzrostu
Alt-mode koparka Terex O&K RH 400
Uzbrojenie Potężne ręce

Dwa działka

Status Martwy
Demolishor.jpg
Indeks-0.jpeg

Demolisher – jeden z Constructiconów, odznaczający się olbrzymią posturą i siłą. Jego imię czasami podawane jest jako "Demolator".

Charakterystyka

Demolisher był jednym z największych Deceptikonów. Wyglądem był niemalże bliźniaczo podobny do innego Constructicona, Scavenger’a, od którego różnił się w zasadzie tylko kolorem. Jego alt-modem, podobnie jak u Scavenger’a, była olbrzymia koparka Terex O&K RH 400. Jego pełen wzrost wynosił około 20 metrów.

Był on potężnie zbudowanym dronem o nietypowej i charakterystycznej budowie ciała. Nie posiadał nóg, zamiast nich miał olbrzymie koło utworzone z gąsienicy od swojego alt-mode’u. Drugie koło umieszczone było nad głową i Demolisher mógł używać go na zmianę z pierwszym. Jego główną bronią były potężne ręce utworzone z rozdwojonego podczas transformacji ramienia koparki. Prócz tego posiadał dwa działka po bokach torsu. Na ramionach umieszczone miał fragmenty kabiny od koparki.

Bo mimo olbrzymiej siły Demolisher miał tchórzliwy charakter i w kryzysowej sytuacji preferował ucieczkę.

Misje

Demolisher należał do niedobitków Deceptikonów oraz grup wysłanych przez Upadłego w poszukiwaniu zaginionej machiny nazywanej Żniwiarzem Słońc. Wraz ze swoją grupą miał przeszukać kontynent azjatycki. Wraz ze Sideways’em został namierzony w Szanghaju przez sojusz Autobotów i ludzi.

Zorganizowana została na nich szeroko zakrojona nagonka. Za olbrzymim Constructiconem ruszył Ironhide i Optimus. Kolos zdołał stracić jeden śmigłowiec, po czym rzucił się do ucieczki. Wjechał na dużą jezdnię, rozjeżdżając samochody i niszcząc wiadukt. Zabił przy tym co najmniej kilkunastu cywili. Optimus dogonił do i zepchnął z mostu.

Powalony Demolisher zdołał jeszcze wypowiedzieć groźbę („Upadły powstanie…”) po czym lider Autobotow dobił go strzałem w głowę. Ogromne zniszczenia jakie spowodował Deception zostały zatuszowane jako wyciek i wybuch gazu.

Devastator

Demolisher nie tworzył żadnej części Devastator’a; jednak najprawdopodobniej mógłby uformować jego tors ze względu na swoje podobieństwo do Scavenger’a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki