FANDOM

Crosshairs
(226x223)px
Informacje
Frakcja Autoboty
Wielkość ok 5 metrów
Alt-mode Chevrolet Corvette Zr1
Uzbrojenie 2 karabiny maszynowe. spadochrony
Status Żyje

Crosshairs - Autobot pełniący funkcję bojownika i zwiadowcy, był również doświadczonym strzelcem, pilotem i ekspertem od technologii latających.

CharakterystykaEdytuj

Crosshairs był Autobotem o smukłej budowie ciała, miał  pelerynę oraz gogle i spadochrony które mógł wystrzelić ze swoich pleców. Transformer ten był zielony z czarnymi i srebnymi elementami. Potrafił transformować się w Chevrolet Corvette Zr1. Jego twarz była srebrna z niebiesko-zielonymi oczami.Jako broń posiadał 2 karabiny maszynowe podobne do Kałacha. Miał wybuchowy charakter, często kłócił się z innymi członkami drużyny. Potrafił dobrze latać statkiem kosmicznym, oraz był bardzo wysportowany. Tak samo jak Drift, podczas walki wykonywał różne akrobacje np. back-flipy. Jego stopy wyglądały jakby miały na sobie buty z usztywnioną kostką. W trybie pojazdu Crosshairs też mógł wystrzelić spadochrony ale robił to najczęściej w sytuacjach awaryjnych. W tym trybie pojazdu Crosshairs był szybki i zwrotny, posiadał  spoiler oraz czarny wzór podobny do wzoru jaki posiadał Autobot Skids.

LosyEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki