FANDOM

Historia Edytuj

Wcześniejsze losy Edytuj

Nie wiadomo, gdzie urodził się Cade Najprawdopodobniej w Teksasie. W swoim życiu miał żonę, z którą miał córkę, Tessę. Ona jednak umarła. Cade obiecał umierającej, że dopilnuje, by Tessa zdała maturę. Przez kolejne lata mieszkał w domu, gdzie miał warsztat i tworzył prymitywne wynalazki m.in: małe wynalazki.

Transformers: Wiek zagłady Edytuj

Po pewnym czasie Cade popadł w długi. W końcu dzięki pomocy jego pracownika, Lucasa udało mu się za jego pieniądze, które obiecał, że zwróci kupić starego trucka. Nie wiedział, że w rzeczywistości był to Optimus Prime ukrywający się przed ściagającymu go ludźmi. Gdy Cade się zorientował postanowił pomóc Prime' owi. Naprawił go. W końcu jednak ściagający Prime'a ludzie na czele z Haroldem Attingerem namierzyli go i przeszukali stodołę Cade' a. Mężczyzna niestety powiedział o trucku, jako o nim i wtedy cała prawda wyszła na jaw. Gdy Cade' owi grożono śmiercią córki, Optimus wyszedł i uciekał. W tym momencie przyjechał Shane Dyson, chłopak Tessy i zabrał ją oraz Cade'a. Wszyscy trafili na stację. Późnie schronili się w kościele i postanowili włamać się do siedziby KSI, gdzie tworzono w Transformersów ich kopie, ludzkich robotów. Cade został namierzony przez Harolda Attingera, a ten próbował się od niego dowiedzieć, gdzie jest Optimus Prime. Uratował go jednak Bumblebbe i wszyscy uciekli. Był świadkiem, gdy łowca nagród, Lockdown porwał Optimusa i jego córkę. Tessa trafiła do statku Rycerzy Cybertronu. Cade i Shane z pomocą Autobotów próbowali ją uwolnić(głównym celem Autobotów było uwolnienie Optimusa Prime'a). Akcja się udała, a później Cade poznał prawdę o Megatronie(że on żył) i o Ziarnie. Cade poleciał z Optimusem statkiem kosmicznym. Wszyscy trafili do HongKongu. Yeager powiadomił też telefonicznie Joshue Joyce' a, że to w rzeczywistości jego Galvatron(Megatron) go kontroluje, a nie odwrotnie. Cade walczył w bitwie o HongKong, pomagała Optimusowi w walce z Lockdownem. Złapał go Harold Attinger, który próbiwał go zabić, ale Optimus Prime go uratował. Na koniec Cade został powierzony pod ochronę przez Optimusa Autobotom, który odleciał w kosmos w poszukiwaniu swoich stwórców.

Transformers: Ostatni Rycerz Edytuj

Transformersi niestety dalej byli tępieni przez ludzi, a Cade im pomagał. Dlatego też stał się ściśle poszukiwany przez rząd, nawet wyznaczoni za niego nagrodę. Jego córka, Tessa poszła na studia. Cade miał ograniczony z nią kontakt. Dzięki Autobotom mógł tylko ją usłyszeć, bo gdyby coś powiedział namierzyliby go po głosie. Zamieszkał w pobliżu stacji benzynowej. Gdy uratował trójkę dzieci poznał Izabelę, dziewczynkę, która do niego dołączyła. Niebawem Cade musiał polecieć do Anglii, by spotkać się z Sir Edmundem Burtonem i Vivian, potomkinią Merlina(ze średniowiecza Merlin zapoczątkował ród Witwickich. Tam dowiedział się, że Vivian jako jedyna może użyć laski Merlina(laska pochodziła od Transformersów; było tam DNA Merlina i tylko jego potomkowie mogli jej użyć). Na Cade' a został przyczepiony klucz do laski. Cade wraz z Vivian znaleźli wskazówkę do laski. Natychmiast poszli na łódź podwodną, która zabrałą ich do statku kosmicznego Transformerów, który ostatnio widziano w średniowieczu. Tam została odnaleziona laska Merlina. W tym momencie na Ziemię dotarł poruszający się po kosmosie Cybertron. Twórca, Quintessa chciała go odbudować dzięki zastosowaniu hipnozy na Optimusie, ale potrzebowała do tego laski, którą przejęła(ona mogła, bo laska pochodziłą od Transformerów). Yeagerowi udało się doprowadzić do zdjęcia hipnozy z Optimusa, a potem walczył u boku Autobotów w decydującym starciu o Ziemię, które ostatecznie udało się wygrać ludziom i Autobotom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki