FANDOM

Brawl
Brawl.jpg
Informacje
Frakcja Deceptikony
Ranga Zbrojmistrz
Wielkość Około 7,6 m wzrostu
Alt-mode M1 Abrams (zmodyfikowany)
Uzbrojenie działa,ostrza na lewej ręce,karabin maszynowy,wyrzutnie rakiet,działko,karabiny
Zadania Zabić Autoboty podczas bitwy w Mission City
Status Martwy
Brawl2.jpg

Brawl jako M1 Abrams

Brawl – jeden z Deceptikonów biorących udział w walkach o Wszechiskrę, zbrojmistrz i specjalista od uzbrojenia. Pierwotnie znany jako Devastator.

Charakterystyka

Brawl był dużym, potężnie zbudowanym Deceptikonem o wysokości około 9 metrów. Jego alt-modem był czołg M1 Abrams, w wersji zmodyfikowanej z dodatkowym opancerzeniem i uzbrojeniem. Miał zielonkawą, kamuflującą barwę, mocne nogi, szponiaste palce oraz niewielką, opancerzoną głowę.

W szeregach swojej frakcji Brawl był specjalistą od uzbrojenia. Sam nosił na sobie cały arsenał, w którego skład wchodziły umieszczone na ramionach rakietnice, miotacze pocisków na prawej ręce, działko obrotowe oraz wysuwane ostrza na lewej ręce oraz dwa działa na plecach.

Niewiele wiadomo o cechach charakteru tego Deceptikona. Podobnie jak Blackout czy Grindor, Brawl był lojalnym i wiernym żołnierzem Megatrona. Silny i świetnie uzbrojony czynił w walce duże zniszczenia.

Misje

Brawl przybył na Ziemię wraz z grupą dowodzoną przez Starscream’a. Ukrywał się na terenie szkoleniowym wojska gdzieś w okolicach pomiędzy Newadą i Arizoną. Odpowiedział na wezwanie do mobilizacji i dołączył do pościgu za Autobotami na autostradzie.

Gdy walki przeniosły się do położonego w okolicy miasta Mission City, z Brawlem walczyli jednocześnie aż trzej przeciwnicy. Najpierw doszło do wymiany ognia pomiędzy nim a Ironhide’m, potem gdy Brawl przemienił się w robot-mode, Jazz wskoczył mu na plecy i strącił rakietnice. Do walki przyłączył się również Ratchet, odcinając mu rękę. Olbrzym padł pokonany, jednak po pewnym czasie powstał i powrócił do walki. Atakował grupę żołnierzy na ulicach miasta, Bumblebee zabił go strzałem w iskrę.

Jego szczątki zostały po bitwie zrzucone na dno Głębi Lauretańskiej.

Brawl i Abrams

W oblężeniu Chicago brał udział inny Deceptikon, dość podobny fizycznie do Brawla - ochrzczony został jako Abrams w nawiązaniu do swojego alt-modu. Był on dość podobny, różnił się jednak kolorem, uzbrojeniem i fragmentami zbroi. Można sugerować że byli oni braćmi bądź też podobieństwo między nimi jest raczej przypadkowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki