FANDOM

Abrams
Abrams.jpg
Informacje
Frakcja Deceptikony
Wielkość ok. 9m wzrostu
Alt-mode M1 Abrams
Uzbrojenie 2 rakietnice na barkach

2 działa na plecach

Zadania Zabić Autoboty podczas bitwy o Chicago
Status Martwy
Images-0.jpeg

Abrams – jeden z Deceptikonów biorących udział w walkach o Chicago podczas Drugiej Inwazji na Ziemię.

CharakterystykaEdytuj

Abrams charakteryzował się sylwetką bardzo podobną do Brawla, od którego różnił się kolorem i detalami takimi jak uzbrojenie czy fragmenty zbroi. Podobieństwo między nimi jest raczej przypadkowe, chociaż można wysunąć hipotezę, że byli braćmi.

Miał około dziewięciu metrów wzrostu i masywną posturę. Posiadał umieszczone na ramionach rakietnice oraz dużą ilość innego uzbrojenia, w tym dwa duże działa na plecach. Jego alt-modem był czołg M1 Abrams w wersji pustynnej.

Nie wiadomo nic o jego charakterze. Jego prawdziwe imię jest również nieznane. Pseudonim „Abrams” został mu tutaj nadany w związku z jego alt-modem i nie jest on oficjalny.

MisjeEdytuj

Abrams działał na Ziemi wraz z grupami Deceptikonow mających na celu umożliwienie otwarcia Mostu Kosmicznego. Po aktywowaniu portalu i ściągnięciu z Księżyca ukrywającej się tam armii dołączył do niej i brał udział w oblężeniu Chicago.

Podczas finałowej konfrontacji Abrams znajdował się w samym sercu bitwy. Był jednym z pierwszych Deceptikonów, jakie padły pod strzałami Optimusa, gdy ten dołączył do walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki